Máte nárok vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu. My sme túto lehotu predĺžili na 100 dní, aby ste mali dostatok času na rozhodnutie. Tovar vám radi vymeníme, alebo vám vrátime peniaze.
Výmena tovaru
Ak vám tovar nevyhovuje, môžete ho vymeniť za akýkoľvek iný produkt z našej ponuky.
Podmienky výmeny:
- Tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý av pôvodnom obale.
- Nie je možné vymeniť upravovaný tovar (napr. s gravírovaním)
- Cenový rozdiel vyriešime vrátením preplatku alebo doplatkom pri prevzatí.
Ako postupovať:
- Kontaktujte nás na tel. +420 702 332 506 alebo e-mailom obchod@aurahodinky.sk.
- Vyplňte a priložte formulár na výmenu/vrátenie – na stiahnutie tu.
- Tovar bezpečne zabaľte a odošlite na našu adresu (pozri nižšie).
Vrátenie tovaru
Ak si prajete odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť:
Podmienky vrátenia:
- Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoškodený, v originálnom obale.
- Nie je možné vracať upravovaný tovar (napr. s gravírovaním)
Ako postupovať:
- Dajte nám vedieť telefonicky alebo e-mailom, že odstupujete od zmluvy.
- Vyplňte a priložte formulár na výmenu/vrátenie – na stiahnutie tu.
- Po doručení a kontrole tovaru vám vrátime peniaze na účet.
Reklamácia
Aj keď dbáme na kvalitu našich produktov, môže sa výnimočne stať, že bude potrebné tovar reklamovať.
Ako reklamáciu riešiť:
- Kontaktujte nás na tel. +420 702 332 506 alebo e-mailom obchod@aurahodinky.sk.
- Vyplňte a priložte reklamačný protokol – na stiahnutie tu.
- Tovar odošlite na našu adresu. Po prijatí ho preveríme a prípadne odovzdáme do servisu.
Reklamácie vybavujeme čo najrýchlejšie, podrobnosti nájdete v našich obchodných podmienkach.
Kam tovar zaslať
Adresa pre vrátenie/reklamáciu:
David Turek
Krakovská 2804
39005 Tábor
Česká republika
Zásielka musí byť:
- Starostlivo zabalená, ideálne v originálnej krabičke a dostatočne chránená proti poškodeniu.
- Neposielajte zásielku na dobierku – nebude prevzatá. Peniaze dostanete na účet.
- Zásielku poistite na hodnotu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia počas prepravy.